account arrowhead-down arrowhead-up cart mobile-menu search sm-bold-x x-skinny-rounded x-skinny arrowhead-right social-facebook social-googleplus social-instagram social-linkedin social-pinterest social-qzone social-renren social-tencent social-twitter social-vkontakt social-weibo social-youku social-youtube

Koop Xperia 10, Xperia 10 Plus of Xperia L3

en ontvang ontvang tot €50,- retour!

Claim je cashback
Xperia 10, Xperia 10 Plus of Xperia L3

Actieperiode en actievoorwaarden

  • De Xperia 10, Xperia 10 Plus of Xperia L3 moet gekocht zijn tussen 01-07-2019 en 01-09-2019 23:59.
  • Het claimen van je cashback is mogelijk tot en met 15-09-2019
  • Correspondentie is mogelijk tot uiterlijk 13-10-2019
  • Lees hier de actievoorwaarden

Waarom Xperia 10, Xperia 10 Plus of Xperia L3?

Naar de bioscoop met Xperia 10 en Xperia 10 Plus

Xperia 10, Xperia 10 Plus en Xperia L3Beleef met Xperia 10 en Xperia 10 Plus een 21:9 bioscoopervaring met de Full HD+ beeldschermen. De Xperia L3 is een echte doorzetter die jou met zijn 3300mAh batterijcapaciteit nooit in de steek laat!

Display size

Nu €50,- cashback met Xperia 10 en Xperia 10 PlusDit is hét moment om te genieten van bijvoorbeeld het 21:9 scherm voor al je films en videos én eenvoudig multitasken op een gesplitst scherm van de Xperia 10 of de Xperia 10 plus!

Dubbele camera

Nu €30,- cashback met Xperia L3Wanneer je binnen de actieperiode de Xperia L3 koopt ontvang je €30,- retour op je rekening! De betaalbare smartphone met zeer lange batterijduur.

Claim je cashback

Doorloop de volgende stappen en ontvang je cashback. Zorg dat je de volgende informatie bij de hand hebt om je aanvraag zo snel mogelijk te voltooien:

IMEI-nummer van je toestel, EAN-nummer van je toestel, orderbewijs van je toestel gekocht bij de deelnemende partijen met daarop duidelijk de orderdatum van je toestel en een foto van een uitgeknipt IMEI-nummer van de originele verpakking van je toestel.

Als je hier vragen over hebt, bekijk dan eerst de veelgestelde vragen hieronder of raadpleeg de actievoorwaarden

Dit is het unieke serienummer van je toestel. Bekijk de instructievideo: 'waar vind ik mijn IMEI-nummer'
Het EAN-nummer Het EAN-nummer vind je op de doos van het toestel. Dit getal heeft 13 cijfers en de eerste zeven cijfers zijn altijd 7311271.

Veelgestelde vragen

Bestel de Xperia 10, Xperia 10 Plus en Xperia L3 tussen 01-07-2019 en 01-09-2019. Vul na ontvangst van je telefoon op www.sonymobilepromoties.be uiterlijk voor 15-09-2019 al jouw gegevens in en ontvang tot €50,- cashback. Sony betaalt de cashback uit.

Wanneer je voldoet aan alle actievoorwaarden voor deze actie, ontvang je een Cashback tot €50,-.
• Xperia 10: €50,- Cashback
• Xperia 10 Plus: €50,- Cashback
• Xperia L3: €30,- Cashback

Je kan je cadeau claimen vanaf 01-07-2019 tot en met 15-09-2019 via www.sonymobilepromoties.be

We streven ernaar - wanneer je je gegevens correct hebt ingevuld- je cashback op 30 augustus, 30 september of 30 oktober 2019 uit te betalen. We proberen binnen maximaal twee weken na je registratie een bericht te sturen of je aanvraag is goed- of afgekeurd.

Je krijgt uiterlijk twee weken na je registratie per e-mail reactie van ons of je aanvraag is goed- of afgekeurd. Duurt dit langer dan twee weken? Neem dan contact met ons op via questions.be@support.sonymobile.com.

Je kan je registreren tot en met 15-09-2019.

Omdat je je IMEI-code nodig hebt en een foto moet maken van het IMEI nummer van de Xperia 10, Xperia 10 Plus en Xperia L3, kan je je registratie pas voltooien na de fysieke ontvangst van je telefoon.

Deze actie geldt alleen voor mensen die woonachtig zijn in de Nederland of België en een bankrekening hebben in Nederland of België.

Het is heel belangrijk om alle informatie goed, en in het geval van uploads ook goed leesbaar, in te sturen, zodat we deze snel kunnen verwerken. Wanneer je bijvoorbeeld een foto van je kassabon instuurt, zorg er dan voor dat de naam van de winkel, het actieproduct en de aankoopdatum goed zichtbaar zijn. Zorg er ook voor dat je je IMEI code goed hebt ingevuld.

De EAN code, of te wel European Article Numbering, is een unieke cijferreeks om producten te identificeren. Hierdoor weten wij direct of je toestel een Nederlands toestel is en of je dus mee kunt doen aan de actie. Je vindt deze code onder je streepjescode op de verpakking. In het geval van de Xperia 10, Xperia 10 Plus en Xperia L3 is dit een 13-cijferig getal dat begint met 73112716xxxxx.

Je IMEI code is een unieke code voor iedere smartphone. Op basis van deze IMEI code kunnen wij zien of het toestel een Nederlands toestel is en of het daadwerkelijk een Xperia 10, Xperia 10 Plus of Xperia L3 is. Je kan je IMEI code op een aantal verschillende manieren achterhalen. Dit nummer staat op je aanschafbewijs en op de verpakking van je Xperia 10, Xperia 10 Plus of Xperia L3, waar je ook je EAN code staat. Om deel te nemen aan de Actie, moet het IMEI nummer zichtbaar zijn losgeknipt van de originele verpakking en hier een scherpe foto van insturen. Op de foto dient zowel het doosje als de losgeknipte IMEI code zichtbaar te zijn.

Deze voorwaarde is opgenomen ter preventie van fraude. Het is helaas gebleken dat men na het innen van de cashback bijvoorbeeld het toestel retourneert of de IMEI-sticker tijdelijk van de verpakking haalt en daarna weer opnieuw aanbrengt. Zorg er dus voor dat je absoluut zeker bent dat je het toestel wilt houden als je de IMEI code losknipt van de originele verpakking, want hierna is het niet meer mogelijk om je toestel te retourneren naar de verkopende partij.

Je zou automatisch na het insturen van je registratie een e-mail op het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat deze e-mail in je Ongewenste E-mail of Spam terecht is gekomen of in een mapje ‘Reclame’. Kijk eerst in deze mapjes van je Inbox of daar niet alsnog jouw registratie e-mail terecht is gekomen. Mocht je de e-mail nergens terug kunnen vinden, neem dan contact met ons op via questions.nl@support.sonymobile.com (NL) of questions.BE@support.sonymobile.com (BE) en vermeld daarbij je contactgegevens en IMEI zodat we jouw registratie terug kunnen vinden.

Het kan zijn dat je aanvraag wordt afgekeurd, om uiteenlopende redenen. We laten je dit per e-mail weten en je krijgt bijvoorbeeld in het geval van incorrecte gegevens uiteraard de kans dit te verbeteren per e-mail. Je hoeft hier niet opnieuw het registratieformulier voor in te vullen, maar alleen te reageren op de e-mail die je hebt ontvangen. Op het moment dat aan een van de voorwaarden niet is voldaan, bijvoorbeeld omdat het toestel na de actieperiode is aangeschaft, is een nieuwe poging uiteraard niet mogelijk.

Wanneer je aanmelding wordt afgekeurd, krijg je hierover bericht. Je krijgt hierbij de mogelijkheid om je fout aan te passen en alsnog alle benodigde informatie correct in te sturen. Wanneer dit opnieuw misgaat, vervalt het recht op deelname aan de actie.

Helaas is het niet mogelijk mee te doen aan de actie als je jouw Xperia 10, Xperia 10 Plus of Xperia L3 hebt aangeschaft na de actieperiode.

De actie geldt alleen voor de Xperia 10, Xperia 10 Plus en Xperia L3. Bij aanschaf van een andere Xperia, is er helaas geen mogelijkheid tot deelname.

Nee, de actie geldt alleen voor nieuwe aankopen van de Xperia 10, Xperia 10 Plus en Xperia L3. Ook wanneer via een erkende winkel een tweedehands product wordt aangeschaft, kom je niet in aanmerking voor deze actie.


Laatste update 23-07-2019