account arrowhead-down arrowhead-up cart mobile-menu search sm-bold-x x-skinny-rounded x-skinny arrowhead-right social-facebook social-googleplus social-instagram social-linkedin social-pinterest social-qzone social-renren social-tencent social-twitter social-vkontakt social-weibo social-youku social-youtube

Koop Xperia 5

en ontvang een Sony WF-1000XM3 noise cancelling headphone

Claim je headphone
Xperia 5

Actieperiode en actievoorwaarden

  • De Xperia 5 moet gekocht zijn tussen 09-09-2019 en 03-11-2019 23:59.
  • Het claimen van je headphone is mogelijk tot en met 24-11-2018
  • Correspondentie is mogelijk tot uiterlijk 22-11-2019
  • Lees hier de actievoorwaarden

Waarom Xperia 5?

Compact design

Compact design vol high-end specificatiesDe Xperia 5 bevat alle high-end specificaties zoals je die kent van de Xperia 1, maar dan in een compact formaat van 158 x 68 x 8.2 mm.

Display size

21:9 CinemaWide display: 6,1” FHD+ HRD OLEDVoor een echt bioscoopgevoel heeft het 21:9 CinemaWide FHD+ HRD OLED-scherm van 6,1 inch van de Xperia 5 dezelfde hoogte-breedteverhouding als een bioscoopscherm.

3 Dubbele camera

3 Camera’s van 12 Megapixel met Eye AutofocusMaak al je foto’s in professionele kwaliteit met een camerasysteem met drie lenzen voor elke denkbare situatie en lichtomstandigheid.

Claim je headphone

Doorloop de volgende stappen en ontvang je headphone. Zorg dat je de volgende informatie bij de hand hebt om je aanvraag zo snel mogelijk te voltooien:

IMEI-nummer van je toestel, EAN-nummer van je toestel, orderbewijs van je toestel met daarop duidelijk de orderdatum van je toestel en een foto van een uitgeknipt IMEI-nummer van de originele verpakking van je toestel.

Als je hier vragen over hebt, bekijk dan eerst de veelgestelde vragen hieronder of raadpleeg de actievoorwaarden

Dit is het unieke serienummer van je toestel. Bekijk de instructievideo: 'waar vind ik mijn IMEI-nummer'
Het EAN-nummer Het EAN-nummer vind je op de doos van het toestel. Dit getal heeft 13 cijfers en de eerste zeven cijfers zijn altijd 7311271.

Veelgestelde vragen

Bestel de Xperia 5 tussen 9-9-2019 en 3-11-2019. Vul na ontvangst van je telefoon op www.sonymobilepromoties.be uiterlijk voor 24-11-2019 al jouw gegevens in en krijg WF-1000XM3 Hoofdtelefoon t.w.v. €250 cadeau. Sony stuurt WF-1000XM3 Hoofdtelefoon naar het door jouw opgegeven adres.

Wanneer je voldoet aan alle actievoorwaarden voor deze actie, ontvang je de WF-1000XM3 Hoofdtelefoon t.w.v. €250 cadeau. Let op, hiervoor geldt wel Op = Op.

Voor deze actie geldt een beperkte voorraad. Op het moment dat deze voorraad gedurende de actie leeg is, is het niet meer mogelijk jouw cadeau te claimen.

Je kan je cadeau claimen vanaf 9-9-2019 tot en met 24-11-2019 via www.sonymobilepromoties.be

We streven ernaar je cadeau zo snel mogelijk naar je toe te sturen. We willen het cadeau – wanneer je je gegevens correct hebt ingevuld – uiterlijk 2 weken na je registratie bij jou thuis hebben.

We proberen binnen maximaal twee weken na je registratie een bericht te sturen of je aanvraag is goed- of afgekeurd.

Indien je aanvraag is goedgekeurd ontvang je binnen maximaal twee weken een Track & Trace nummer.

Na het ontvangen van je Track & Trace code duurt het maximaal een week voordat je je cadeau thuis ontvangt. Let op, dit zijn streeftijden. Wegens omstandigheden zou het kunnen dat hiervan wordt afgeweken.

Je krijgt uiterlijk twee weken na je registratie per e-mail reactie van ons of je aanvraag is goed- of afgekeurd. Duurt dit langer dan twee weken? Neem dan contact met ons op via questions.be@support.sonymobile.com.

Het kan een aantal dagen duren voordat je cadeau zichtbaar wordt. Het kan zijn dat PostNL jouw verzending nog niet gescand heeft. Dit betekent niet dat jouw cadeau kwijt is, maar dat je pas later in het proces de status goed kan volgen. Heb je een week na het ontvangen van je Track & Trace nog geen statusupdate gehad, of de cadeau niet ontvangen, neem dan contact met ons op via questions.be@support.sonymobile.com

Je kan je registreren tot en met 24-11-2019.

Nee, je krijgt eerst je Xperia 5 waarna je je kan registreren om je cadeau te claimen. Het cadeau ontvang je zo snel mogelijk na goedkeuring van je inzending.

Omdat je je IMEI-code nodig hebt en een foto moet maken van het IMEI nummer van de Xperia 5, kan je je registratie pas voltooien na de fysieke ontvangst van je telefoon.

Deze actie geldt alleen voor mensen die woonachtig zijn in België

Het is heel belangrijk om alle informatie goed, en in het geval van uploads ook goed leesbaar, in te sturen, zodat we deze snel kunnen verwerken. Wanneer je bijvoorbeeld een foto van je kassabon instuurt, zorg er dan voor dat de naam van de winkel, het actieproduct en de aankoopdatum goed zichtbaar zijn. Zorg er ook voor dat je je IMEI code goed hebt ingevuld.

De EAN code, of te wel European Article Numbering, is een unieke cijferreeks om producten te identificeren. Hierdoor weten wij direct of je toestel een Belgisch toestel is en of je dus mee kunt doen aan de actie. Je vindt deze code onder je streepjescode op de verpakking van de Xperia 5. In het geval van de Xperia 5 is dit een 13-cijferig getal dat begint met 73112716xxxxx.

Je IMEI code is een unieke code voor iedere smartphone. Op basis van deze IMEI code kunnen wij zien of het toestel een Belgisch toestel is en of het daadwerkelijk een Xperia 5 is. Je kan je IMEI code op een aantal verschillende manieren achterhalen. Dit nummer staat op je aanschafbewijs en op de verpakking van je Xperia 5, waar je ook je EAN code staat. Om deel te nemen aan de Actie, moet het IMEI nummer zichtbaar zijn losgeknipt van de originele verpakking en hier een scherpe foto van insturen. Op de foto dient zowel het doosje als de losgeknipte IMEI code zichtbaar te zijn.

Deze voorwaarde is opgenomen ter preventie van fraude. Het is helaas gebleken dat men na het innen van het cadeau bijvoorbeeld het toestel retourneert of de IMEI-sticker tijdelijk van de verpakking haalt en daarna weer opnieuw aanbrengt. Zorg er dus voor dat je absoluut zeker bent dat je het toestel wilt houden als je de IMEI code losknipt van de originele verpakking, want hierna is het niet meer mogelijk om je toestel te retourneren naar de verkopende partij.

Het kan zijn dat je aanvraag wordt afgekeurd, om uiteenlopende redenen. We laten je dit per e-mail weten en je krijgt bijvoorbeeld in het geval van incorrecte gegevens uiteraard de kans dit te verbeteren per e-mail. Je hoeft hier niet opnieuw het registratieformulier voor in te vullen, maar alleen te reageren op de e-mail die je hebt ontvangen. Op het moment dat aan een van de voorwaarden niet is voldaan, bijvoorbeeld omdat het toestel na de actieperiode is aangeschaft, is een nieuwe poging uiteraard niet mogelijk.

Je zou automatisch na het insturen van je registratie een e-mail op het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat deze e-mail in je Ongewenste E-mail of Spam terecht is gekomen of in een mapje ‘Reclame’. Kijk eerst in deze mapjes van je Inbox of daar niet alsnog jouw registratie e-mail terecht is gekomen. Mocht je de e-mail nergens terug kunnen vinden, neem dan contact met ons op via questions.be@support.sonymobile.com en vermeld daarbij je contactgegevens en IMEI zodat we jouw registratie terug kunnen vinden.

Wanneer je aanmelding wordt afgekeurd, krijg je hierover bericht. Je krijgt hierbij de mogelijkheid om je fout aan te passen en alsnog alle benodigde informatie correct in te sturen. Wanneer dit opnieuw misgaat, vervalt het recht op deelname aan de actie.

Helaas is het niet mogelijk mee te doen aan de actie als je jouw Xperia 5 hebt aangeschaft na de actieperiode.

De actie geldt alleen voor de Xperia 5. Bij aanschaf van een andere Xperia, is er helaas geen mogelijkheid tot deelname.

Nee, de actie geldt alleen voor nieuwe aankopen van de Xperia 5. Ook wanneer via een erkende winkel een tweedehands product wordt aangeschaft, kom je niet in aanmerking voor deze actie.

De actievoorwaarden voor deze actie kan je vinden op de campagne pagina: www.sonymobilepromoties.be


Laatste update 21-8-2019